Postradatelní 3

16.11.2015 14:58

Postradatelní 3
filmy na Nově

Ne, tak to je samozřejmě žert. Nehodlám nic psát o tom filmu, z něhož jsem viděl posledních pět minut, totiž jakousi scénu v baru, kde si dává panáky nejneuvěřitelnější promenáda snad všech amerických herců akčních filmů během několika krátkých záběrů. Snad to ani oni sami nemohou myslet vážně, vedle sebe jsou k vidění Sylvester StalloneJasonem Stathamem, vzápětí se mihnou Dolph Lundgren a Arnold Schwarzenegger, Wesley Snipes a Antonio Banderas, a aby toho nebylo málo, Harrison Ford, všichni strhané tváře, snad nejvíc ten poslední jako snad úplná parodie sama sebe, stejně tak Stallone či zarostlý exguvernér Arnie, myslel jsem si, že jsem ve snu.

Kdysi existoval na CSFD žebříček nejhorších filmů, můj syn si liboval jeden čas v těch největších úletech v historii jako zdroji humoru a řval smíchem, když kdesi založil webové stránky, které nazval Království bizáru nebo taknějak. Nechci těmto někdejším hvězdám, z nichž jsem některé nesnášel pro jejich manýry už v jejich proslavených rolích (neustále nepříčetný výraz Harrisona Forda, který ovšem, když chce, umí hrát i úplně normálně, civilně), nijak křivdit, opravdu jsem na obrazovce jen přepnul před vypnutím (ani s následujícím Jezerem 3 jsem nechtěl ztrácet čas), možná je to skvělý film, ale zpravidla tyhle remaky, v tomto případě už rovněž třetí pokračování projektu, stojí za velmi málo. Nicméně první díl Expendables: Postradatelní (2010, český název v distribuci) režíroval sám Stallone, druhý (2012)  Simon West a třetí (2014) Patrick Hughes, základní sestava je pak neměnná.

Zpět