Plastic People of the Universe v Lázních Bělohradě

07.08.2011 11:52

Přemýšlel jsem, kde to vlastně je, když Honza se Zuzanou poznamenali, že Plastic People of the Universe hrajou v Bělohradě. Na webu jsem našel, že je to v Bažantnici, inkriminované místo znám na vlastní kůži, ježto jsem tam v jakési dřevěné lázeňské budově hrál na Silvestra někdy zhruba v roce 1967 v improvizovaném vystoupení, kdy jsem zaskakoval v jednom jičínském bigbítu za chybějícího kytaristu. Bylo to hraní beze zkoušky, ptal jsem se, jaký mají repertoár, po ujištění, že nějaký mají, jsem na nabídku kývl. Mlátil jsem do piána a křičel do mikrofonu, o jehož technické kvalitě se neodvažuju vynášet jakékoli soudy (myslím, že to byl mikrofon z příslušenství magnetofonu Sonet Duo přivázaný na nějaký stojan), něco, co mohli ostatní považovat za rokenrol.

Celý článek na adrese
https://jan-k-celis.webnode.cz/news/plastic-people-of-the-universe-v-laznich-belohrade/

Album mých fotek na Rajčeti

https://jankcelis.rajce.idnes.cz/Plastic_People_of_the_Universe_v_Laznich_Belohrade/

 

Zpět