Katedrála ve Wormsu

16.07.2012 14:48

Hledal jsem teď v této složce, zda tady mám text o katedrále ve Wormsu, jedné ze tří tzv. „císařských dómů“. Hledal jsem marně, přitom jsem věděl, že jsem na toto téma na těchto stránkách už psal. Je to jen určitá neuspořádanost stránek, na nichž někdy reaguju na bezprostřední podněty a příspěvek pak zařadím do Poznámek a komentářů (tím se nevymlouvám, mohl bych být sebekritický i vzhledem k formátu článků, z nichž některé vycházejí především z osobní zkušenosti, jiné jsou informativní, další zase úvahové, a vlastně to tak striktně nerozlišuju). Věc pak řeším „odkazovými články“, to je přece jedna z podstat webu/sítě. Takže nakonec – o Wormsu jsem psal např. v souvislosti s Nibelungy, ale i návštěvami Německa. Tady jsou odkazy:

Worms, článek z ledna 2011
https://jan-k-celis.webnode.cz/news/worms/
Pověst o Nibelunzích a katedrála ve Wormsu, článek z července 2011
https://jan-k-celis.webnode.cz/news/povest-o-nibelunzich-a-katedrala-ve-wormsu/

Zpět