Polovina března

16.03.2017 13:51

Polovina března
„z deníku“

Dopsal tři kratší texty – o kontroverzním hodnocení televizního seriálu Bohéma, návštěvě Cirkusu Berousek, a poslední, o včerejším večeru s Karlem Hvížďalou v jičínské Knihovně Václava Čtvrtka. Vzhledem k tomu, že se mi konečně podařilo dočíst, opoznámkovat a coby „recenzní text“ zpracovat tisícistránkovou knihu Jana Rejžka, jíž jsem se zabýval skoro tři neděle (která mi ale přinesla impulsy pro některá témata, jimiž se chci zabývat), mám pocit, že mám „volné ruce“. Pocit na druhé straně trochu klamný, protože na stole mám nejen hromádku knížek Barbory Flamandové (to jsou útlé věci), ale především hromadu not na koncert filmové hudby s PSO. O ty noty nejde, ale chtěl jsem se aspoň v minimální míře podívat na ty autory/skladatele, o nichž toho vím pramálo. Koncert je 21. dubna.

16. březen 2017

Zpět