Pár vtípků

05.02.2012 13:16

Pár vtípků
(Někteří to vidí jinak.)

Poslal mi kamarád mejlem pár vtípků. Mám rád humor, který ukazuje věci z jiné strany, tak je předávám do širšího prostoru.

Život nekončí vždycky smrtí. Někdy končí už svatbou.

Jaký je rozdíl mezi placeným a neplaceným sexem? - Ten neplacený je mnohem
dražší.

Na rozdíl od vás, potápěčů, se nám paragánům ještě nestalo, aby nám tam nahoře
někdo zůstal.

Když nepřijde hora k Mohamedovi, kokain nebyl kvalitní.
Pes, který štěká, je nedovařený.

V životě je potřeba se pro něco zapálit. V krematoriu už bude pozdě.

Optimista je člověk, který v pondělí ráno při nástupu do práce zvolá: "A
pozítří už máme středu!"

"Vegetarián" je starý indiánský výraz pro "špatný lovec".
Včera ve 3 v noci u mě zvonil soused. Normálně přišel ve 3 v noci a
zazvonil!

Sem se tak lek, že mi málem vypadla
vrtačka  z ruky.

Jsem jako džin... zjevím se všude, kde se otevře láhev.

Když Graham Bell vynalezl telefon, měl už tři zmeškané hovory od Járy
Cimrmana.

Kdo chce psa jíst, hůlky si vždycky najde.

"Titul z filozofie? A k čemu ti to jako je?" "No, tak nějak k  nietzschemu..."

Víte, kdy kuře naposled pípne? - V Tescu u pokladny.

Zpět