Moje blbost

16.01.2012 22:56

Tak tuto stručnou poznámku píšu přímo do editoru, což jinak nedělám. Naštěstí, protože kdybych neměl archivovány všechny ty texty, které se nyní objevily ve složce pod jedním datem 16. 1. 2012, tak bych o ně přišel. Byla by to škoda, jsou v tom desítky hodiny práce a něco provázanosti v odkazech k dalším článkům na těchto stránkách, ale především k odkazům, které jsem pracně vyhledával, než se mi podařilo najít to, s čím jsem byl spokojen. Do poznámek k článkům někdy od října minulého roku jsem (ve většině) poznamenal původní datum editace. To jen pro pořádek, protože padesát článků bych během jednoho dne, jak to nyní na první pohled vypadá, nezvládl ani - chtěl jsem napsat, kdybych byl na prahu geniality. Takže zřejmě ... no, každý si to může zrýmovat, jak chce.

Zpět