Cosi jsem říkal…

21.06.2017 11:12

Cosi jsem říkal…
(červen 2017)

Cosi jsem říkal na redakční radě jičínského občasníku a Alena Stillerová komentuje, ty taky nemáš čas, když seš v důchodu. Když to vezmu jen od soboty, opáčím na to já, tak dopoledne jsem šel na svatební obřad Tomáše Frýby a Štěpánky Uličné [oddávala ředitelka ZUŠ Jarka Komárková, s níž jsem kdysi taky seděl v radě města], na svatební hostinu na zámek v Mladějově, kam jsem byl pozván, jsem se ale musel omluvit, protože jsem slíbil Zdeňkovi Mazáčkovi už před několika měsíci „výroční“ hraní, do toho jsem ještě vklínil aspoň krátce pochůzku kolem stánků Jičínského food-festivalu, na který jsem dostal lístek coby honorář za koncert Filmové hudby v Jičíně. Večer jsem nemohl příliš dlouho hauzírovat, protože jsem v neděli ráno jel na Sychrov, kde byla Vzpomínka na Dvořákův festival (po desetiletí každoročně konaný, letos nebyly peníze). Ještě odpoledne jsem napsal recenzi a upravil část fotek, v nichž jsem se pak (ze všech těch předchozích akcí) hrabal ještě celé pondělí a včera večer jsem předal Radkovi Štaffovi upravené fotky z jičínského koncertu 20 let Fidle. A pak jsem dopisoval komentáře ke knížkám, které stihnu dnes (půjdu tam teď po redakční radě, to je tento týden třetí schůze po kulturní a letopisecké komisi v pondělí, takže další „položka“) odevzdat v Knihovně [Václava Čtvrtka]. Na pondělí a úterý mám koupené lístky na Smetanovu Litomyšl [100 cikánů, už před zahajovacím koncertem avizovaných jako jeden z nejatraktivnějších koncertů, byl vyprodán deset minut po zahájení prodeje, a Shlomo Mintz & Filharmonie Brno], takže do té doby bude asi pár dní klid. Dnes ale ještě přijede žena z rajzu, byla s kamarádkou na Sicílii, a odpoledne je „dvacet“ vystoupení v rámci Svátku hudby, takže z toho chci aspoň něco vidět. 

Zpět