A slyšeli jste tuhle?

30.12.2010 22:53

Silvestra máme všichni nejspíš spojeného také s anekdotami v rádiu či zábavnými scénkami v televizi. Ti starší, ale hodně starší, spíš to první, my o něco mladší to druhé. Odhlédnu od toho, že nejlepší Silvestry jsem zažil někde jinde než před televizní obrazovkou a rovněž se nechci zaplést do svých teorií o anekdotě. Byť by mohly být zábavné, nechám je na jindy.

Na těchto stránkách se občas věnuji také různým legráckám, srandičkám, jak to chcete nazvat. Myslím si, že v různých úletech je skryto něco životní filozofie, přinejmenším dochází k odventilování (počítač mě opravil zventilování, proč?) přetlaku páry v konvencemi sešroubovaného organismu, a pak se samozřejmě také můžete zeptat, jestli snad na tom bláznivém nápadu přece něco je?  Zkrátka onen středověký šašek (počmáraný?) má v sobě tu korekturu naší nažehlené škrobenosti, kterou v sobě máme možná proto, abychom byli zdánlivě méně napadnutelní. A pak taky onen selský rozum, lidový humor, který v sobě má vždy zrnko moudrosti (zatímco leckterý bavič, to mohou být pěkné trhárny). Nakonec totiž nikdy od sebe tu srandu a serióznost zcela nelze oddělit.

A pak jsou tu různé lapsy (laps of reason, zpívala jedna slavná rocková kapela), které mohou být směšné a kterým se smějeme. Abych uvedl jeden příklad, před pár hodinami jeden kamarád, neprozradím jeho jméno, je to príma chlap a neudělal bych mu to, dokonce musím říct, že bych to tak hezky nedovedl povědět, cosi vyprávěl o dějinách Jičína a Kumburského panství. Ale pořád mi tam něco nesedělo s tím šlechticem, jenž tady byl pánem. Myslel jsem si nejdřív, že to jméno jenom zašumloval  ve výslovnosti, ale když to zopakoval asi potřetí, tak mi to docvaklo. Hádanka pro laskavého čtenáře. Kdo to je hrabě Trans-Mars-Dorff? Má to snad něco společného s transsibiřskou magistrálou či transformátorem? Hrabě, který se přesouvá na Mars? Odpověď, kdyby na to snad někdo nepřišel, je skryta v jednom z odkazů (když mě baví ty labyrinty, i ty jazykové).

A teď už ty „ftípky“. Možná některé uslyšíte v tom rozhlase. Ale musím říct, že jsem dost vybíravej. Řetězce sprostých slov jen tak pro nic za nic nemusím, když je ale slovo řízné a na místě, pak řvu smíchy jako ostatní.
(za každým vtipem či za každou anekdotou uvádím zdroj, odkud je ten či onen převzat, a kde najdete další)
Jde zajíc lesem a křičí: "Přefikl jsem lvici!"
Potká vlka a vlk na to: "Hele, zajíci, zmlkni. Chceš, aby to uslyšel lev? A kromě toho ti stejně nikdo neuvěří!"
Zajíc běží dál a křičí: "Přefikl jsem lvici! Přefikl jsem lvici!" Potká medvěda a medvěd: "Zajíci, zavři klapačku. Lev to uslyší, nasere se a problémy budeme mít všichni! A kromě toho ti stejně nikdo neuvěří!"
A zajíc jakoby nic: "Přefikl jsem lvici! Přefikl jsem lvici! Přefikl jsem lvici!!"
Náhle se objevil lev. Rozzuřený na nejvyšší míru honí zajíce. Honí ho a zajíc náhle skočil do starého vykotlaného kmene. Lev za nim, ale nějak se tam zasekl.
Zajíc obchází lva, blíží se k němu odzadu, rozhlíží se kolem, rozepíná poklopec a říká: "No, tak tohle už mi opravdu nikdo neuvěří..."
https://vtipy.vtipky.sblog.cz/

Paní učitelka na tabuli nakreslí jablko a ptá se Pepíčka: "Co je toto?" a ukazuje na jablko.

 

Pepíček: "Prdel!"

Paní učitelka se rozbrečí a běží to říct panu řediteli. Za chvili příjde pan ředitel a křičí: "KDO URAZIL NAŠÍ PANÍ UČITELKU?", a podívá se na tabuli, a křičí dál: A PROČ JE NA TABULI NAKRESLENÁ PRDEL?
https://vtipky.vena.cz/temata/pepicek

Co si myslí muži?

Co rozumí muž pod pojmem dělat domácí práce?
Musí zvednout nohu, abys mohla vysávat.

Jaký je rozdíl mezi E.T. a mužem?
E.T. volal domů.

Víš proč mají muži na konci penisu dírku?
Aby byl mozek zásobován kyslíkem.

Jak trénují muži na pláži?
Jakmile uvidí pěknou holku, vždycky zatáhnou břicho.

Čím se liší muž a počítač?
Počítači stačí všechno říct jen jednou.

https://kryl.info/co_si_mysli_muzi.html

Anička se vrací domu ze školy: "Mami, já už se tam nevrátím." "Proč ne?" "Ta učitelka nic nezná. Pořád se nás na něco ptá."

https://www.sms-vtipy.cz/6-vtipy-o-skole

O blondýnkách
Přijede blonďatá slečna do autoservisu: „Prosila bych vyměnit takovou tu tyčinku na měření oleje v motoru, ta stará už na ten olej nedosáhne!”
***
Blondýnka si objednala pizzu. Číšník se ptá: „Chcete ji rozřezat na šest, nebo na dvanáct kousků?”
„Na šest,” odpoví rychle zákaznice. „Dvanáct bych jich nikdy nesnědla!”
***
Přijde krásná blondýnka do hospody a chce láhev vodky. Po nějaké chvíli padne opilá na zem a všichni mužští okolo si na ní ukojí své sexuální choutky. Druhý den přijde zas a zase vodku a zase se na ní celá hospoda vyřádí. Třetí den blondýnka přijde a chce jednu sodovku.
„Slečno,” podiví se hospodský. „Vy si dneska nedáte vodku?”
„Ne, nějak mě po ní pálí přirození!”
***
Blondýnka si stěžuje kamarádce: „Můj přítel mě včera zneužil!”
„Pane Bože,” spráskne ruce přítelkyně. „A jak se to stalo?”
„Pozvala jsem ho k sobě do bytu a on se najedl, napil a potom jednoduše odešel!”
https://www.superanekdoty.cz/blondynky/stranka-3/ (a předchozí stránky)

Přijde chlapec do kuchyně a ptá se dědečka: „Dědečku, prosím tě, neviděl jsi takový modrý pilulky, jak na nich je napsáno LSD?”
„Ser na pilulky, ale vidíš toho draka na chodbě?!”
https://www.superanekdoty.cz/duchodci-stari/stranka-2/

A nakonec tři staré o lordech.
"Jean, jdi mi na zahradu natrhat jahody." "Ale pane, vždyť je zima." "Nevadí, můžeš si půjčit můj kožich."
***
Jean, je citron zluty? Ano pane. A Jean, ma citron nozicky? Ne pane. Tak to jsem si do caje asi vymackal naseho kanarka.
***
"Žán vejce." "Naměko nebo natvrdo, Mylorde?" "Poškrábat!"

https://www.vtipy-vtipky.xf.cz/kategorie-vtipu.php?kategorie=Lordi&pozice=0

A vlastně ještě jeden, také o lordech, z vlastních zásob:

Lord vypráví, jak lovil v Africe lvy. „Jdu, jdu, jdu, a najednou vidím, lev! Opřu pušku o strom, zamířím, lev se blíží, dám prst na spoušť, lev je ode mne už jen pár kroků.“ No a co bylo dál, ptají se netrpěliví posluchači? „A v tu chvíli jsem se posral.“ No to by se ale stalo přece každému. Takový lev… „Nojo, ale já jsem se posral i teď.“  

https://www.interregion.cz/turistika/hrady_zamky/kumburk/kumburk_hrad.htm

Zpět